دریای جان

هانی بیر یار وفادار منه یار اولسون... گوزه لیم سئویرم سنی...

دریای جان

هانی بیر یار وفادار منه یار اولسون... گوزه لیم سئویرم سنی...

فقط با مردنم من آروم میگیرم

لحظه های رفتنه ، حالا اون میخواد بره

داره تنهام میذاره، با یه دنیا خاطره

تو چشام اشکی نیست 

 تو لبام اخمی نیست

پیش تو می خندم  

 گریه هام پنهونیست

بدون که من بی تو میرم و میمیرم 

 فقط با مردنم من آروم میگیرم

بذار یه بار دیگه من تو رو ببینم  

 برات گریه کنم به پات من بشینم

اگه تو بری من میشم دیوونه 

 آتیش عشق تو به یادم میمونه

داری میری تو از کنارم 

 من که جز تو کسی رو ندارم

من میمونم پای قرارم  

 حتی نیستی تو در کنارم

داری میری واسه ی همیشه 

 بی تو بودن نه نمیشه

مثل من عاشقت کی میشه 

 که بمونه واست همیشه

دیگه وقت رفتنه، کسی حرف نمیزنه

صدای قلب منه، که سکوت و میشکنه

پنجره ی بارونی، تو اتاق بیرونی

توی ذهن و خاطرم، همیشه میمونی

بدون که من بی تو میرم و میمیرم 

 فقط با مردنم من آروم میگیرم

بذار یه بار دیگه من تو رو ببینم 

 برات گریه کنم به پات من بشینم

اگه تو بری من میشم دیوونه 

 آتیش عشق تو به یادم میمونه

داری میری تو از کنارم 

 من که جز تو کسی رو ندارم

من میمونم پای قرارم  

 حتی نیستی تو در کنارم

داری میری واسه ی همیشه 

 بی تو بودن نه نمیشه

مثل من عاشقت کی میشه  

که بمونه واست همیشه.

نظرات 10 + ارسال نظر
حنانه خانوم... پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 10:14 ب.ظ http://m-mylove.blogsky.com

سلام گلکم...
شعر فوق العاده ای بود...
موفق باشی...
فعلا...

محمد پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://mohammad222

سلام
بسیار زیبا بود
------------------------------------------------
نمیره از یاد من اون نگاه سرد آسمون
وقتی بهم گفتی برو یه جای بی نام و نشون
تموم خاطراتمو عکسای پاره پارهمو
به اسم تو سند زدم وسعت قلب خستمو

دونه دونه اشکای من میریزه روی گونه هات
تو زیر بارون چشام گفتی نمیمونم باهات
منم که تنها میمونم تنها با خاطرات تو
تو قاب چوبی دلم حتی ندارم عکستو

هر جای دنیا که برم دیگه نداره مثل تو
رو تن قلب عاشقم خدا نوشته اسمتو
تو لحظه های بی کسی تو تنها تکیه گاهمی
اگه به تو تکیه کنم دیگه ندارم هیچ غمی
منی که با نبودنت میمیرم و زنده میشم
چرا گذاشتی رفتی تو ، تو تنهایی زندونی شم

دونه دونه اشکای من میریزه روی گونه هات
تو زیر بارون چشام گفتی نمیمونم باهات
منم که تنها میمونم تنها با خاطرات تو
تو قاب چوبی دلم حتی ندارم عکستو

مهدی@@دفتــــــــــر عشق پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 11:02 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟
خیلی زیبا بود
مرسی خبرم کردی
شاد باشی

قاسم پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.sookhteh.blogsky.com

شاید به قول تو فقط با مردنم آروم می گیرم .

salena جمعه 17 آبان 1387 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.salena.blogfa,com

سلام جونی بازم گل کاشتی بازم مرسی بهم سر میزنی

بوسسسسسسسسسسسسسسس

محمد جمعه 17 آبان 1387 ساعت 08:53 ق.ظ http://mohammad222

سلام دریا جان
آپم اگه وقت کردی سری بزن
موفق باشی

سلام دوست عزیز خوبی؟[گل]

[گل]***دفتر عشق به روز شد ***[گل]

منتظر حضور گرم شما هستم[گل]

شاد باشی[گل]
**************************
ببار ای باران ، ببار که غم از دلم رفتنی نیست، اشکهای روی گونه ام دیدنی نیست!
ببار ای باران که این تنهایی تمام شدنی نیست، آن لحظه های زیبا تکرار شدنی نیست!
ببار ای باران که شعر تلخ جدایی خواندنی نیست ، غم تلخی که در سینه دارم فراموش شدنی نیست !

سلام دوست عزیز خوبی؟[گل]

[گل]***دفتر عشق به روز شد ***[گل]

منتظر حضور گرم شما هستم[گل]

شاد باشی[گل]
**************************
ببار ای باران ، ببار که غم از دلم رفتنی نیست، اشکهای روی گونه ام دیدنی نیست!
ببار ای باران که این تنهایی تمام شدنی نیست، آن لحظه های زیبا تکرار شدنی نیست!
ببار ای باران که شعر تلخ جدایی خواندنی نیست ، غم تلخی که در سینه دارم فراموش شدنی نیست !

زهرا شنبه 18 آبان 1387 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.khalvateyekshaer.blogfa.com/

سلام دوست عزیز خوبی ؟وبلاگ زیبایی داری ممنون که به من سر زدی باز هم به من سربزن وبا نظراتت دلگرمم کن منتظر حضور سبزت هستم موفق باشی وشاد

حنانه خانوم... شنبه 18 آبان 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://m-mylove.blogsky.com

و خداوند عشق را آفرید..............................[گل]
من آپدیت هستم.................................[گل]
با موضوع : نامه به خدا....................[گل]
منتظرت هستم........................[گل]
یا حق.............................[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد